هم افزایی دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری انتخابات در خراسان جنوبی  
کد خبر: 4202592
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷

هم افزایی دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری انتخابات در خراسان جنوبی  

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: با هم افزایی دستگاه های اجرایی، بستر برای برگزاری انتخابات در خراسان جنوبی فراهم است.

سیدمحمدرضا طالبی، رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سیدمحمدرضا طالبی، رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی  با بیان این مطلب، اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های اجرایی صورت گرفته و همه امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات مهیا شده است.

طالبی بیان کرد: بسترهای لازم فراهم شده تا مردم با آگاهی کامل و فراغ بال پای صندوق‌های رأی آماده شوند و رأی خود را به صندوق بیندازند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه در این دوره از انتخابات ۷۶۶ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده، اظهارکرد: از این تعداد ۳۴۹ شعبه در مناطق شهری مستقرند و ۴۱۷ شعبه هم در سطح روستاهای استان فعالیت خواهند داشت.

وی ادامه داد: در راستای فراهم نمودن زیرساخت‌ها و تجهیزات فنی برای شعب اخذ رأی استان، دستگاه‌های احراز هویت الکترونیکی برای کلیه شعب اخذ رأی تأمین شده و در اختیار فرمانداری‌ها قرار گرفته است. 

طالبی بیان کرد: بیش از ۱۸ هزار نفر در امر برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان خراسان جنوبی فعالیت می‌کنند.

 

 

انتهای پیام
captcha